söndag 27 april 2014

Lite tokig...javisst!

Hej på er!
Vilken härlig helg vi haft, makalöst väder!
Vi har spenderat lördag och söndag i vår vackra huvudstad. Huvudpunkten var Jill Johnsons krogshow på Hamburgerbörs i går kväll... 
Innan showen hann vi med att äta gott, shoppa lite (nya löparskor...) och njuta av det vackra vädret.
Idag tog vi en promenad ut till Rosedal, där köpte jag några krukor med taklök och två olika sorters lingon:
Koralle och red Perle...
Vi har haft det jättehärligt men tokig som man är skyndade jag mig ut i trädgården direkt när jag kom hem...
Vad har hänt sedan vi åkte tidigt igår morse?
Massor!!!
Första Rhododendron slagit ut i blom

Lönnarna (palmatumgruppen) slår ut den ena efter den andra...:)
Metasequoian grönskar, jag som nästan trodde den var död...
Härligt är det att vara borta men underbart att komma hem!
Nu blir det en kopp kaffe...:)
Må bäst vänner!
Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar