lördag 12 juli 2014

Längtans blommor

Godmorgon alla rara!
Började denna underbara dag med att gå ut och plocka en bukett blommor till köksbordet, älskar verkligen lukten av gammeldax rosor som fyller hela rummet med sin doft 

Mitt grusparti är nu färdigt och jag blev nöjd;)


Trädgården är så vacker nu, visar sig från sin bästa sida och jag går omkring och njuter...drar lite ogräs här och där, fast jag eg borde lägga mig på knä och rensa igenom hela trädgården för det är mer än växter som frodas...ogräset växer så det knakar!






Idag är det Mullhyttemarken i byn, ca 10000 personer brukar komma och jag brukar sälja några tusen hamburgare:)
Så det är väl dax att sätta fart nu...
Ha en härlig dag, kram Ullis

3 kommentarer:

  1. Blev det kalla hamburgare idag? Här gassar det och jag beundrar er ork med gruset när jag slappar i skuggan under körsbäret :)

    SvaraRadera
  2. Det blev väldigt fint, ditt grusparti, det känns alltid bra när saker och ting blir färdiga och som man har tänkt sig. Ha det fint/CArita

    SvaraRadera
  3. Fantastisk start på dagen :-) Grusplassen ble fin!

    SvaraRadera