lördag 30 mars 2013

Glad Påsk

En riktigt fin påskafton önskar jag er alla!
Ute skiner solen fast med lite slöjmoln framför, det blåser snålt men det är bra, vinden tar på snön...;)
Vill ha barmark nu, är så trädgårdssugen!!! Måtte tjälen försvinna fort som...
En heldel ska göras i trädgården, framför allt ska pergolan byggas upp, mitt 'gröna rum' som raserat av snömassorna...
Igår var jag en sväng till en liten inredningsbutik; Ankis magasin...
2 skyltar köpte jag, ska ha båda ute i trädgården...! På den ena står det; sitt ner och bara njut en liten stund. En uppmaning till mig själv...! På den andra står det; den som sa att ett välgjort arbete aldrig behöver göras om har aldrig rensat ogräs i en trädgård....! Kul tyckte jag...även den ska placeras på lämpligt ställe i min trädgård...typ vid värsta ogrässtället...!!!
Sen hittade jag ett så fint fågelbad i gjutjärn... Det ska oxå få stå ute och bli rostigt och fin...!
Nu ska ja gå ut och njuta av solen...fanns ju risk att det skulle komma snö idag...hoppas inte!
Må bäst, kram Ullis





2 kommentarer:

  1. Bra skyltar båda två! Hoppas din helg blir god och glad :)

    SvaraRadera
  2. Fina skyltar, och fågelbadet var ju jättefint.
    Ha en fin fortsättning på påskhelgen.

    SvaraRadera