lördag 12 november 2011

Give-away

Godmorgon raringar!
Idag vaknade jag upp till ett diminsvept landskap
vått och fuktigt
förhoppningsvis lättar dimman snart så jag kan gå ut i trädgården en sväng
har inte hunnit med det alls sen förra helgen
jobb, jobb och så lite mera jobb
och kolmörkt när man åker och ännu mörkare när man kommer hem!
Men snart får vi ta fram adventsljusstakarna och då blir det lite ljusare!
Idag tänkte jag ha en give-away
det är Ramsign som sponsrar 
med en handgjord vacker emaljskylt
Vinnaren får välja en husnummerskylt med 1-5 siffror i valfri storlek och stil!
Skylten skickas hem till vinnaren!


Utlottningen går till som vanligt !

1 kommentar = 1 lott
1 kommentar + följare av Blomsterbo = 2 lotter
1 kommentar + följare + länkning med bild = 3 lotter
Även du som inte har någon blogg kan delta .. skriv din mailadress i din kommentar så jag kan nå dig !
Utlottningen pågår till 4 December !
Lycka till!
Ha en skön lördag!
Kram Ullis

9 kommentarer:

  1. Här är det inte dimmigt men förvisso novembermörkt.Har varit ut och ändrat tillslaget på timern till utebelysningen så man kan se lite av trädgården innan man går i säng även när man kommer hem efter mörkrets inbrott.Kul med en utlottning!Om jag vinner blir det en ljusglimt i höstmörkret. otteskrufv@hotmail.com tingar två lotter tack.

    SvaraRadera
  2. Här kommer min kommentar!!! :o)
    Ha en fin Farsdag dag idag!
    Ha det bra/Karla.

    SvaraRadera
  3. Jättefina skyltar - en sån där i svart med vita bokstäver skulle passa perfekt på vårt moderna hus! Eftersom jag redan är en "följare" och nu har kommenterat så ska jag alldeles strax lägga in en länk för att få tre lotter. Ska bli mycket spännande att sen se vad som händer!

    SvaraRadera
  4. Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat och är följare sen förut.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Ullis.
    Snygga skyltar, klart jag vill vara med och tävla om en sådan.
    Jag har länkat hit från min blogg, kommenterat här och följare av din inspirationsfyllda blogg är jag ju sedan tidigare = 3 lotter.
    Har nu satt alla rönnfrön som jag fått av dig, kan sådden stå ute under vintern eller bör de stå i potatiskällaren?
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med, jag tar EN lott.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med, en lott!:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Åh! En skylt i emalj skulle passa så bra på vårt putsade 50-tals hus.
    Jag vill ha en lott och hoppas på en tidig julklapp!
    /Jessika
    jessika.nykvist@telia.com

    SvaraRadera
  9. Det där med tidsbrist som du skriver om i dag, det känner jag igen. Därför höll jag på att missa den här utlottningen, men än verkar det inte vara för sent... ;-) Jag är gärna med och tävlar om en så fin skylt! Jag länkar med bild och följer dig redan via min blogglista. Så det blir väl 3 lotter?

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera