söndag 25 november 2012

Jag vill ha...

...fler timmar på dygnet!
Känns som om jag inte hinner med det som jag borde medan jag är ledig och kanske framför allt medans det är någorlunda dagsljus!
Idag gick jag upp hyfsat tidigt, 07.15, och åt en god söndagfrukost. Sen ut och beskar lite mer i trädgården, av riset band jag ett gäng kransar, beställningar som jag fått. Sen är det ju skidor på tv, bullbak hade jag tänkt, saffransskorpor skulle ju oxå tillverkas och så måste man ju börja tänka på adventspyntet...
Tvättkorgen svämmar över, för att inte tala om den rena tvätten som borde strykas och plockas undan...
En sväng med dammsugarn och golvmoppen vore inte onödigt på något vis...
Så ; fler timmar på dygnet önskas!!!
Ash, det som blir gjort blir gjort, när mörkret lägger sig ser man ju inte dammråttorna som ligger utmed golvlisterna!
Struntar nog i allt och kollar på skidor istället, det är ju så mkt mer spännande!
Ha en trevlig söndag, kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar