fredag 8 maj 2015

Ljuvliga lönnar

Hej på er!
Mitt i allt som grönskar och spirar och är bara 'såååååå' vackert måste jag ändå stanna upp...
Jag fylls av en bubblande underbar lyckokänsla när jag ser bladutspringet hos de japanska lönnarna. Jag vet inte vad det är men glad och varm om hjärtat blir jag, det är ett som är säkert:)
Acer palmatum Katsura....åhhhh!!!

Acer palmatum Mikawa yatsubusa 

Acer palmatum oridana nishiki

Acer palmatum Tsumagackii 

Acer palmatum Ariadne

Blommor hos acer silver Vein

Acer shirashiwanum aureum

Oh härliga tider men Gud så det blåser idag...
Gräver kanter och rensar ogräs:) dax å fortsätta!
Må bäst och tack för titten!
Kram Ullis

6 kommentarer:

  1. Men så fina bilder, förstår precis din känsla! Härliga färger efter långa, mörka och grå månader är verkligen att som att födas på nytt!

    SvaraRadera
  2. Willing to know more about the mars hydro pro series? If yes just visit 420reap.com

    SvaraRadera
  3. Looking for a website to read the massage chair reviews? If yes then just visit reviewssaint.com

    SvaraRadera
  4. If you want to know more about best pool ladders for above ground pool please click on the link

    SvaraRadera