onsdag 5 december 2012

Första frölistan

Yippie!
Idag hittade jag första frölistan för denna vinter, STA låg i brevlådan 
när jag kom hem idag
vilken lycka
snöstorm och nästintill oframkomligt på vägarna
satt 'fast' i 40 minuter på E18 pga en trafikolycka
när jag passerade var det 3 personbilar och en långtradare i diket
jag hoppas att det gick bra för alla inblandade!
Så, jag har precis tänt en brasa i kaminen
kokat kaffe
och nu blir det till att läsa
begrunda för att tillsist bestämma sig för
vilka fröer man ska ha
oh, kan knappt vänta längre!
Hopp och hej!

Ha en trevlig kväll!
Kram Ullis

3 kommentarer:

  1. Den låg i min brevlåda också. Ikväll blir det till att kolla listan noga.

    Ha det gott!
    Daniel

    SvaraRadera
  2. Även hit kom den i brevlådan idag :=)
    Efter en snabb titt så kan jag bara konstatera att det åter igen är ett nummer fylld av spännande och lärorika artiklar.

    frölistan skrevs ut då den kom på STA:s hemsida :)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Jag skrev ut den från datorn och idag så kom tidningen hit också.
    Jag har valt bland alla sorter det är svårt för jag måste kolla vad det är när inget svenskt namn står.

    Hoppas att jag får det jag helst vill ha men man vet ju inte.

    Spännande är det iallafall om det kommer att gro.

    Ha det gott

    SvaraRadera