fredag 12 april 2013

Mer från mässan

 Hej go'vänner!
Lite mer bilder från Nordiska trädgårdar....
 

 Denna soffa gillade jag!
 Lite Eden-Project över denna sfäriska plastkupa
hm, annorlunda men jag tror inte jag vill ha den i min trädgård...
 
 Fågelholk a'la Angrybird...
tror ni pippifåglarna vill flytta in här...
 
 åhhhhh, skira lönnblad....
jag längtar tills de slår ut här hemma!!!
 
 Färger....
njuter....
 Ett helt gäng fantastiskt vackra blåsippor i alla tänkbara
modeller....
underbara....
och dyra....



 Julrosor är fortfarande populärt....
 
En blommande asiatisk skönhet...
ett mandelträd i blom!
 
Dessa plåtburkar gillade jag....
för fröer, och lökar....
synd jag åkte pendel och buss annars hade jag nog köpt en...
Ha en riktigt fin dag alla rara.
Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar