söndag 8 september 2013

Vilken helg

Hej raringar! Var ett par veckor sedan jag skrev ett inlägg, varit mycket sista tiden... 
I helgen var vi på min brors bröllop i Bua, såååå fint och trevlig det var! Blommorna fick jag äran att fixa, vilket jag gjorde redan i fredags... Brudbuketten var en kompakt bukett av färgsprakande germini och rosor. 
Sååå läckra färger!!!
Brudparet strålade i kapp med solen...
Fotografering på Varbergs fästning... Vilken miljö och vilket väder! Halland bjöd på sensommar värme av sällan skådat slag, 25 grader varmt och ljumma vindar från havet.
Mannen och jag spenderade helgen i Varberg, vi bodde på hotell Fregatten. Ett trevligt hotell som låg ett stenkast från badhuset och några hundra meter till centrum såväl som till fästningen.
Vi kom hem här i eftermiddags efter ett snabbt besök på Gekås i Ullared... Maken var mycket! Tveksam till att stanna där men gav tillslut med sig och viss var han nöjd när vi kom därifrån...han hade tydligen gjort riktigt fynd i form av några verktyg (fråga inte vad det var...för det vet jag inte)...men nöjd och glad var han iaf! Och även jag fyndade lite kläder...
Hemkommen blev det till att springa runt med vattenkannan och vattna krukorna...inget regn här hemma heller verkar det som...torrt torrt är det!
Nu ska jag ta kväll! Må bäst ni rara...
Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar