onsdag 16 mars 2011

Hur ska man göra?

Hej alla rara!
För ett tag sedan fick jag brev från Land: Anmälan om Öppen trädgård
I år är det den 17 juli som årets evenemang går av stapeln
förra året deltog jag med Blomsterbo
och besöksantalet var över förväntan
(det blev lite trafikkaos på bygatan...)
Så, hur ska jag göra i år?
Ska jag delta
eller ska jag resa runt och titta på andras trädgårdar?



 Bilderna är från Öppen trädgård ifjol.


Det var ju himla skoj att vara med
och det var ju himla skoj att så många ville se mitt lilla paradis
men
jag vill ju oxå bli inspirerad av andras trädgårdar...
vilket dilemma...!
Hjälp mig, hur ska jag göra?
Kramisar Ullis

3 kommentarer:

  1. Oj, hur kan jag råda dig? Jag och maken var och besökte dig i somras och också han, med måttligt trädgårdsintresse, tyckte om det. Men måste man vara med varje år? Kan du inte haka på vartannat? Fast det handlar kanske också om hur långt man kan eller behöver åka för att komma till någon annan visningsträdgård just den enda dagen...

    SvaraRadera
  2. For et luksus dilemma:) Enig med tanten over. Forstår jo at du også vil se i andres hager:) Velkommen til en snarlig titt innom meg også:) Mette som har meldt seg på 1000 åpne hager i august, med skrekkblandet fryd!!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Förstår dig men jag passar på att tacka för att du hade öppet i somras för det var en ren fröjd att gå runt och inspireras av din härliga trädgård. Må så gott
    /Karin

    SvaraRadera