måndag 20 maj 2013

Grönt och skönt

Hej raringar!
Idag har jag såå ont i mina ben, träningsvärk efter att ha trott att jag skulle kunna bota träningsvärk med mer träning... Dum idé! 
Nåväl, idag har jag jour men innan dess ska jag till tandläkarn, usch, vet inte vad det är men inte gillar jag att gå dit precis...!
Ute i trädgården är det grönt och skönt, överallt ploppar det upp ljuvligheten, glad är jag!!
Hittills verkar det 'bara' vara cedern som gått under i vinter och ska jag vara ärlig så var det ingen stor överraskning....!
Nu har jag ett hål att plantera något rart i!!!



Har en del växter står i kruka som borde planteras... Beställde dessutom lite klematis från odla.nu igår.... Man kan inte få för många klematis!!!!
Var en sväng till Örebro i går och köpte bl.a. En uppstammad lönn; Koto-no-ito 
som jag planterade i min järnkruka... Blev riktigt bra!
Nähä nu e det strax att åka till tandläkarn!
Ha en fin dag!
Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar