tisdag 7 maj 2013

Kan inte få nog

Av alla blommor som plötsligt finns där, springer runt i trädgården och bara ler!
Stannar till vid varje rabatt för visst har det kommit upp nått, slagit ut eller börjat grönska sedan jag sist gick förbi!
Nu händer det, blom och lövsprickning...
Som jag väntat! Och nu vill jag pausa lite igen så jag hinner med att se alla som tittar fram, hinna njuta av allt vackert!
Har provat mitt nya objektiv till min iPhone , krävs nog lite träning men jag tror det blir en favorit att ha med i väskan, bara knäppa på och ta vidvinkelbilder eller macrofoton!
Nu går jag ut i solen och njuter lite mer!
Må bäst ni rara! Kram Ullis













1 kommentar:

  1. Visst är det underbart nu! Jag har också njutit en massa av blommorna som äntligen blommar!
    Ha det bra!

    SvaraRadera