torsdag 13 mars 2014

I tidningen

Igår när jag kom hem, sent på kvällen, då vi avtackat en kollega som nu går i pension, hittade jag ett tjockt kuvert adresserat till mig. Så spännande, hade ingen aning om vad det kunde vara...
Öppnade och där låg en rykande färsk tidning: hus och hem; trädgård och uteplats...
Visst ja, i vintras fick jag förfrågan om att vara med som bloggare och berätta om en favoritplats i min trädgård...och här var nu resultatet:)
En sida med ett av mina favoritställen i trädgården, det är ju så svårt att välja...

Kul att vara med tycker jag...
Så skynda er och köp tidningen för det var mycket fina favoritställen i...
Dessutom mycket annan läsning och bl.a. Ett recept jag definitivt ska prova: citronmarängpaj med rabarber...åh så gott det låter! Måste göras snart...
Nä dax å göra sig klar för jobbet;)
Ha en fin dag, kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar