lördag 10 april 2010

jag vill ha....

...de här stövlarna:

men kan inte bestämma mig för om jag vill ha svarta eller vita...
de vita är ju snyggast men de svarta är väl kanske mest praktiska...
hm
 beslutsångest!

gillade denna disktrasa:

med körsbärsblom...
den kan väl aldrig lukta surt?

blev oxå sugen på en av dessa ljuvligt söta 'ironfairys'

lär bringa tur och lycka till ägarinnan och hennes trädgård....

sen vill jag ha ett växthus, ett stort... helst i trä med stora skjutdörrar vilandes på en uppmurad sockel för att höja takhöjden ytterligare... med en uppspaljerad persika och nektarin inuti...
och med plats för umgänge och odling....
vill ha
vill ha
vill ha....

vad vill ni ha?

kram ullis

2 kommentarer:

  1. lilla amy var fin den skulle jag vilja ha//Britt

    SvaraRadera
  2. Till att börja med tycker jag att du ska köpa de vita stövlarna, om du tycker att de är snyggast! Det spelar ju ingen roll om de är svarta eller vita; man tvättar ju dem ändå om de blivit leriga!
    Och disktrasan är väl också överkomlig?
    Ditt dröm-växthus verkar ju helt underbart men kräver väl litet mer eftertanke...
    Själv skulle jag vilja ha en hybridkejsarolvonbuske, en stjärnmagnolia och en liten stenuggla (min man samlar på ugglor), att sätta i en rabatt nånstans. Mitt problem är, att jag inte har plats för allt...
    Vi får väl se vad det blir.
    Ha en skön helg, Kram, Monica

    SvaraRadera