måndag 5 december 2011

Fotoarkiv

Hej!
Jösses vad jag har bilder på trädgården...
både bra och några riktigt dåliga...
fattar inte att jag inte raderat vissa bilder direkt
men 
det har jag uppenbarligen inte gjort!
Nu är det ju inte så att jag tänker visa er mina fotomissar
nej, de behåller jag för mig själv...
utan jag tänkte bjuda på några av de andra bilderna

kom ihåg att jag fortfarande är 'nybörjare' vad gäller fotograferandet
jag vet inte riktigt hur man 'ställer in' kameran ännu
leker fortfarande med olika knappar och inställningar
ibland blir det hyfsat...

 Nån som, liksom jag, längtar till våren...?








Men först ska vi ha jul...
och vinter med snö?
Vi får väl se...
Må bäst ni rara,
Kram Ullis

3 kommentarer:

  1. Gode billeder.
    Smukke blomster.
    Tak for kigget.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Har haft min kamera ganska länge nu och tänker att jag ska mixtra lite mer, men tiden tycks aldrig finnas:)
    Visst blir det jul först och visst längtar man ändå. Snart kommer frökatalogerna!!
    Ha det gott!

    SvaraRadera