söndag 27 mars 2011

det blir inte alltid som man tänkt sig

igår hade jag planer för dagen
men det blir inte alltid som man tänkt sig
det inträffade lite oväntade saker som upptog hela min dag
så idag har jag istället sått lite frön
gurkor och tomater är nu officiellt i jorden
Ute blåser det halvstorm igen
var ute en sväng i trädgården på förmiddagen men det blåste och var så kallt 
så det var inte trevligt alls!
Nu till något mycke roligare!
Min äldsta som och hans flickvän har förlovat sig!
Hipp hipp hurra!


Det händer mycket i deras liv just nu
de är påväg att köpa hus och bosätta sig närmre oss
Hoppas att säljarna accepterar deras bud 
så att huset blir deras...
Nu snart ska vi iväg och gratta min lillebror på hans födelsedag
Hoppas ni får en trevlig avslutning på veckan
Kram Ullis

3 kommentarer:

  1. Hej du har suttit en go stund och läst i din fina blogg. Härligt med kärlek och nytvättade lakan utomhus. Här är det en kall dag idag men har mest varit inne idag så det gör inget. Önskar dig en fin fin kväll/Gela

    SvaraRadera
  2. Så skönt att läsa något att glädjas åt! Här har vi sorg efter att en av våra koi flutit upp död ur dammen.

    SvaraRadera
  3. Va kul med förlovningen! Gratta!
    Hoppas också de får huset, skulle ju vara jättemysigt att ha dem nära.
    Kram

    SvaraRadera