lördag 30 april 2011

Morgonluft

Godmorgon!
Kom precis in från en morgonrunda i trädgården
att andas morgonluft 
och njuta av morgonens förtrollande ljus 
är magiskt!
Trädgården är underbart vacker
för jag väljer att inte se ogräset och liljebaggarna
mossan i gräsmattan 
utan bara det vackra grönskande
blommande och väldoftande
Välkomna med på en runda:













Efter denna runda är jag lycklig!
Detta kommer att bli en underbar dag
idag ska jag njuta
av livet
solen
trädgården!
Jag skyndar mig ut och börjar nu...
Kram Ullis

2 kommentarer:

  1. Hoppas att tentan gick vägen - just när man skrivit känns det så skönt. Gjort är gjort och man kan inte påverka mer utan bara "återhämta" sig... då är bästa stället trädgården såklart och du har ju fenomenalt mycket fint att studera just nu ser jag av dina foton.

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  2. Mmmm, dina knoppbilder är magnifika! Hoppas dagen blev skön.

    SvaraRadera