onsdag 13 april 2011

snabbrapport...

...från Blomsterbo
jag förstår inte hur fort dagarna springer iväg
det känns som om det bara är måndag och sen fredag.
Idag slutade jag lite tidigare, var min sista dag på praktiken
känns lite tråkigt!!!
Nu ska man koncentrera sig på plugg till tentan som är om 2 veckor...
usch
Nu till något roligare:
fick pelargoner från odla.nu i brevlådan idag:
hade beställt 3 st 3-pack med: Appleblossom rosebud, Mrs Pollock samt Contrast
så de ska jag plantera i eftermiddag.
Igår bokade jag och M in en resa till Göteborgs Botaniska trädgård i maj
ska bli så kul att se alla rhododendron i blom
jag riktigt längtar!!!
Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre,
ska granska lite inlämningsuppgifter inför seminarium imorgn
hade dessutom tänkt ta ett varv med dammsugarn
för nu börjar det gro igen här inne
(man vill ju bara vara ute...)
men idag passar det bra för utetemperaturen stiger knappt över 5 grader och
regnet hänger i luften...
Må väl alla rara!
Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar