tisdag 1 oktober 2013

Lyx

Hej!
Igår var jag till Loka spa med en go vän.
Vilken lyx, ren och skär friskvård...
Vi åkte tidigt, och började med att träna en timme, spinning och löpband samt träning i maskin för rumpa och lår blev det för mig. Fick avstå alla maskiner för armar och bröst då jag inte får lyfta med min opererade arm ännu. 
Sen blev det bad, många bad i såväl bubbel som utomhus. Bastu blev det oxå och sen en underbar buffé till lunch. 

Sen blev det lite mera bad och även några minuter i solarium där jag höll på att somna:) tur det inte var mer än 10 min...

Vädret var molnigt och visst var det kallt när vi sprang ut till utebassängen som ligger precis brevid sjön. Den var dock varm och skön och vi njöt!!!
Trötta och nöjda åkte vi hem, såg ut som ett russin efter allt bad...
Nu har jag boostat energi som jag hoppas ska räcka en bra bit in på hösten!
Ha en fin dag och tack för titten!
Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar