lördag 21 maj 2011

lördagsgodis

Hej raringar!
Lördag innebär lördagsgodis!
Så idag bjuder jag på lite sådant från trädgården
visserligen inte alltid ätbart men ack så smaskigt!
Varsågoda:
 Halesia monticola 'Vesistita', snödroppsträdet är en riktig läckerbit
som blommar nu






Mums!
Jag skyndar mig ut för att njuta lite mera av allt rart
ska hålla till i trädgården hela dagen är min plan
har redan fyllt ett par skottkärror med ogräs,
nu väntar mer!
Sköt om er och glöm inte bort att njuta av allt vackert!
Kram Ullis

2 kommentarer:

  1. Jag njuter....av dina bilder. Men idag är det svårt att njuta utomhus för här är det storm....och då menar jag storm. Väntar tills solen värmer upp uteplatsen så ska jag nog hitta ett hörn i lä. Ha det gott!//helén

    SvaraRadera
  2. Mmmm vackra bilder på vackra blommor.ha en skön helg.

    SvaraRadera