söndag 28 oktober 2012

Äntligen kom jag iväg

Ja, till skogs för att plocka lingonris till kransbeställningar! Så fint väder men ack så kallt! 5 minus imorse nu lite varmare men frusen om händerna är jag efter att ha stått ute, först i skogen sen här hemma. 5 lingonkransar är bundna, känns bra att äntligen få det gjort!
Igår var jag på julmässa på Myrö slott, så nu fick jag ändå mer julstämning!Det fanns så mycket att titta på, provsmaka och handla!
Köpte saffran och biscotti samt lite godis...
Nu ska jag fixa lite mat, sen blir det kalas i em, äldsta sonen fyller 22 och firar förståss!
Ha en trevlig söndag!
Bjuder på lite bilder från julmässan...
Kram Ullis

1 kommentar:

  1. Tack för påminnelsen om riset. Med det vita på marken känns det onekligen redan lite "adventigt" så en julmässa verkar inte fel. Fågelholken ser finurlig ut, men undrar hur man rensar den?

    SvaraRadera