söndag 19 augusti 2012

fin present

Hej mina vänner!
Häromdagen hittade jag ett paket utanför vår ytterdörr,
en stor kartong som det stod 'Ullis' på
hm, vad är detta...
Öppnade kartongen och där i låg det massvis med fina verktyg från fiskars
det var maskrosjärn, planteringsspade, ogräskratta, sekatör, yxa och grensax
allt helt nytt, på kartongen fanns ett märke från ett företag
det hjälpte mig att förstå vem som var avsändaren...
Tack Anders V för presenten, det var verkligen en toppen present jag fick!
Allt kommer att komma till användning, jag har redan provat både
grensax ovh sekatör!!!

 Ute i trädgården är det ännu en hel del som blommar och gör mig glad
ett släkte som jag gillar starkt är Clematis
våra lianer...
ovan är det korean beauty som bjuder på en liten sol
 Carmencita är överväldigande,
hon är som ett helt snår...

 Luther burbank och radicance delar plats i en spaljeé
det verkar gå bra, iaf än så länge

Jan Fopma huserar själv i en portal...
Nähä, nu ska jag gå ut och plocka en födelsedagsbukett till min svägerska Johanna 
som vi ska gratta i kväll...
ha en skön söndagskväll
och tack för att ni tittade in!
Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar