fredag 10 augusti 2012

Mia gästbloggar

Hej alla glada trädgårdsfantaster!
Jag heter Mia Holmberg och har fått den stora äran att gästblogga här hos Ullis
det är mina tavlor ni kommer att få se här i trädgården på söndag.
Jag har hållit på att måla tavlor i många år
framför allt målar jag i olja men nu senaste året har jag även provat 
några andra metodet såsom airbrush, torrpastellkritor tillsammans med akryl
dessutom har jag experimenterat med bla husfix och gamla strumpbyxor
för att bygga ut tavlan och få den tredimensionell
.
Trots att jag är en liten tjej så målar jag STORT
alltså gigantiska tavlor, fast några mindre blir det oxå
I mina tavlor, som oftast inspirerats av växter och natur,
finns alltid ett öga med
dessutom målar jag väldigt ofta insekter som tex nyckelpigor,
flugor, trollsländor eller andra små kryp.
Jag hoppas att ni kommer på söndag
för att titta på mina tavlor i Ullis trädgård.
Några av tavlorna kommer även att vara till salu.
Hoppas vi ses
Mia




1 kommentar:

  1. Väldig fina dina tavlor! Speciellt den första du visar!
    Hälsningar ,Karla.

    SvaraRadera