tisdag 26 oktober 2010

fortsättning på projekt

Hallå!
Idag har Mats varit här och 'provat' ett par glasmoduler till mitt växthus...
så himla spännande. Han sade att det kommer att bli superfint! (Själv var jag på praktik på operation)
men, jag litar naturligtvis på hans ord!
Nu måste jag dock 'ta tag i' murandet av väggen; hoppas med andra ord på ett strålande fint
senhöstväder till helgen! (inget snöoväder tack!)

Idag fungerade tekniken oxå så här kommer bild på några av kransarna jag tillverkade häromdagen...

och en bild på min supersöta cyklamen
tyvärr vet jag inte vad den heter...!
Någon som vet?
Tycker det är lite jobbigt nu när det börjar bli mörkt på kvällarna, man hinner ju inte ut någonting efter arbetsdagens slut, mörkt när man åker och på gränsen till mörkt när man kommer hem...
vet att det kommer att bli ändå värre men det är liksom nu det är som jobbigast innan man vant sig vid  det...
nähä, nu har visst 'äntligen hemma' börjat på tv´n, ska nog kolla in vad Martin och co gör ikväll!
Ha´t bra, Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar