måndag 12 november 2012

Snart är jag ute...

...ja på internet alltså, håller som bäst på att installera den nya routern som ska ge oss access till internet igen. Hoppas att jag får till det så vi kan surfa igen, på datorn och inte på min iPhone!
Tycker att det har fungerat relativt ok utan internet på datorn, tur man har nätet på telefonen för man klarar sig ju inte utan cyberspace, längtar tills jag kan titta in till er alla på en stor skärm, åtminstone 17 tum, vilket är betydligt större än på telefonen!!!
Nu fortsätter jag vid datorn, ha d gott!
Kram Ullis

2 kommentarer:

  1. Hur man kan installera något alls som hör ihop med TV eller dator, det övergår mitt förstånd. Själv är jag fullkomligt nöjd med att kunna starta dem. Även om det vissa gånger kan vara ett problem...
    Hej hopp!

    SvaraRadera
  2. You will be so relieved when you finally get proper internet access. Then you can see all of the details in photos. I imagine that on the small phone screen, garden photos must look like a blur of green. The 17 inch monitor will look like a big screen television in comparison.

    SvaraRadera