lördag 24 november 2012

Yesterday and today

Hej mina vänner!
Igår var jag ledig och solen sken!!! Visserligen var det lite morgondimma men så fort solen började värma lite så steg dimman, det blev en underbar dag. En snabb promenad i trädgården blev det innan jag skulle iväg till stan. Mammografi stod på schemat, första gången i mitt liv som jag gjorde den undersökningen, hade hört en hel del om hur hemskt det var och hur ont det gjorde, själv tyckte jag inte att det var så farligt! Sen åkte jag upp på stan för att luncha med två goa före detta jobbarkompisar... Vi hade så trevligt!!! En snabb shoppingrunda hann vi oxå med...
Sen var jag tvungen att köpa fler halmstommar så jag kan göra fler kransar, har nämligen fått fler beställningar!
Så dagen kommer nog att fyllas av lite mer kransbinderi dessutom behöver jag ta en sväng inomhus med både dammtrasan och dammsugaren! Fönstren skulle oxå behöva få en omgång...
Nåja, får väl se vad som hinns med!
Bjuder på några bilder från igår morse...
Ha en trevlig lördag!
Kram Ullis









2 kommentarer:

  1. Men oj, vilken härlig morgon. Här drippdroppar regnet och allt är mellangrått. Men det är okej det också, då kanske man t ex äntligen kan städa ett dubbelgarage som det inte finns plats för någon bil i ... :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild på växthuset!

    SvaraRadera