tisdag 8 april 2014

Reklamdax

Hej på er!
Idag tänkte jag göra lite reklam...för mig själv....haha, det låter kanske lite galet men så här är det;
Den 23 april kl 19.00 kommer jag att hålla ett föredrag och visa bilder på träd och buskar från min trädgård.
Detta arrangeras av Nora trädgårdsförening och vi kommer att vara i IOGT-NTO lokalen... Varmt välkomna dit!

Ibland går det fort, gurka och tomaterna jag sådde häromdagen har redan grott...


Och i morse såg jag årets första snigel...
Som tur är är det 'bara' en svart skogssnigel, ännu har jag inte drabbats av mördarsniglar och jag hoppas verkligen att jag slipper dem!

Å vet ni, jag är glad att det regnar! Ok, det är inte så kul om man måste vara ute, men jag slipper och mina nyplanterade träd och buskar mår så gott av regnet och jag slipper vattna... Kan istället sitta inne framför brasan i kaminen och njuta...
Ha en fin kväll, kram Ullis

1 kommentar:

  1. Det är säkert kul att hålla föredrag men jag skulle inte klara av det.Det är bra att det finns folk som gör det annars skulle vi inte få några fördragshållare till våra möten runt om i landet. Ha en fin dag/Carita

    SvaraRadera