lördag 20 november 2010

nytt uppdrag

Go´kväll alla rara!
Igår fick jag allt lite sovmorgon, vaknade inte förrens åtta, gick upp och var pigg och allert, tog direkt efter de obligatoriska kaffekopparna tag i städningen! Puh, när det var gjort drog jag iväg till Karlskoga och min goda vän K för lunch och trevligt samtal. Vi hade jättemysigt men tiden gick allt för fort- precis som det brukar göra...! Det känns aldrig som vi blir klara...
Idag har jag oxå haft en toppendag, M och jag har varit runt på inte mindre än 4(!) julmarknader; det blev inte så mycket handlat men jag köpte iallafall två små söta ljuslyktor:

Och en zinkburk med sött motiv:


En av julmarknaderna var vid Hemsjöns gårdsbutik
Där träffade jag Mats (som äger butiken...) Han hade haft ett möte med representanter från Hasselfors Garden som han har ett samarbete med. (Jag byggde upp en visningsträdgård vid hemsjön i våras med material från Hasselfors Garden) det visade sig att de från H-fors var så nöjda med visningsträdgården att de ville att vi ska fortsätta med konceptet; så till våren ska vi nog vidareutveckla visningsträdgården!!! Vi har en hel äng som vi ska 'ta tag i'! Å så stolt och glad jag blir... de tyckte det var så fint!

Oops, hur sjutton ska jag hinna med det????
Men, det som är kul hinner man väl med eller?
Hmmm, ska nog ta fram papper och penna- är lite sugen på att börja spåna på nya rabatter...
nya kombinationer... och nya idéer!!!
Ha en skön lördagskväll!
Kram Ullis

1 kommentar:

  1. Va skoj att de tyckte om det!
    Du får säkert tid för det, du lyckades ju peta in den du redan gjort eller hur?
    Trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera