tisdag 2 november 2010

trötta fötter...

...behöver vila!
Skulle egentligen gå ut en promenad för att få luft, men det är ett pissväder här. Regnet vräker ner och jag är redan frusen så jag hoppar över promenaden!
Förresten så är det inte bara mina fötter som är trötta, hela jag är slut!
Skulle behöva ha semester i en vecka eller kanske två...
men se det går inte, jag har praktik hela denna vecka och dessutom känns det som om jag ligger efter med pluggeriet; har examination nästa måndag och tenta på fredag nästa vecka...
så att sitta här, framför datorn och skriva av mig på bloggen är ytterligare ett sätt att förhala pluggandet. Ett sådantdär medvetet val som kommer att ge mig mer dåligt samvete, jag menar: istället för att spendera en halvtimme med att kolla in era snygga trädgårdar så borde jag kolla in minst ett kompendium eller titta på en steamad föreläsning... men gör jag det?
usch, jag vill inte...
men jag måste...
så, vi ses en annan dag!
Kram Ullis

1 kommentar:

  1. Du får försöka att varva ner men jag förstår att det är mycket att göra med skolan//Britt

    SvaraRadera