lördag 11 februari 2012

Beställning och utlottning

Hej vänner!
Kul att ni tittar in, var några dagar sen jag skrev ett inlägg
så nu var det dax!
Min besöksräknare har passerat 45000 
och det måste ju firas
lottar ut en tavla som är gjord av min vän Mats
dessutom blir det nog någon liten tröstvinst oxå!
Som vanligt:
1 lott om du skriver en kommentar
2 lotter om du blir 'följare' av min blogg
3 lotter om du länkar med ovanstående bild
dragning sker söndag 19/2

Fick mail från Eva med den otroligt välfyllda nätbutiken
surfa in där och kolla allt fint i årets lista
Har beställt en variegerad ek
Querqes robur argentovariegata

bild från odlarglädjen
Så snygg och läcker!!!
Dessutom beställde jag en Picea Engelmanii,
salix erythroflexuosa, Heuchera Midnight rose samt en cymbalaria hepaticifolia!
Så nu kan snön få försvinna 
och våren komma!
Ha en skön lördag!
Kram Ullis

10 kommentarer:

  1. Åhh, tack tack för att du berättade om din vackra ek och om Odlarglädjen! Jag har många gånger tittat på dina snyggingar och spännande träd, nu kan det även bli några nyheter till min trädgård. Inte alltid så lätt hitta dem. Ser fram emot fler trädbilder i din blogg. (Vi ses nog på STA-mötet i Västerås)
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  2. Grattis till det höga besöksantalet!
    Fick också mail från Eva, hon har gott om spännande växter i listan.
    Vilken fin tavla!
    Vill absolut vara med att tävla i utlottningen med 3 lotter, Tack!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Vill gärna vara med i utlottningen.Tar två lotter tack.MVH.

    SvaraRadera
  4. Hej! En så´n härlig grön och skön blogg du har, tur jag hittade hit...Och så lyckas jag ramla rakt in i en utlottning också! Tavlan är jättefin och jag lyckades skrapa ihop 2 lotter! Blev "raskt" följare av din fina blogg + kommentar! Så nu kan jag bara vänta och hoppas på tur... Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Vill jättegärna försöka vinna den urgulliga hönstavlan. Tar 3 lotter då jag länkar på min blogg.
    Ska absolut gå in på Odlarglädje också.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken otroligt fin tavla den vill jag gärna försöka vinna.

    Tar 3 lotter. Tack..

    Tack för tipset om Odlarglädje.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  7. Grattis Ullis!!

    Och den där tavlan är nog bland det finaste jag sett, jag älskar höns!!!!! Jag har flera hönstavlor i köket, men ingen så fin. Va kul att det är din kompis som gjort den! Hoppas, hoppas, hoppas den blir min!!
    Jag länkar förståss! 3 lotter.

    Kramkram H.

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig blogg du har. Grön är då sannerligen skönt!
    Snacka om att längta. Nu är jag följare, skriver kommentar och länkar så då förmodar jag att jag deltar med 3 lotter.
    Vem önskar inte en höna i bur ;-)

    Hälsningar Ingela på Hållplats Åhus

    SvaraRadera
  9. Hejsa.
    Jamen den høne mangler jeg.
    Dejlig blog og jeg melder mig som følger også.
    Hilsen Helga

    SvaraRadera
  10. Den fina tavlan vill jag gärna tävla om med en lott:)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera