tisdag 7 februari 2012

Liljor för hela slanten

Go'kväll!
Kunde inte låta bli att skicka en beställning till
när den dök upp i mailboxen
våren tycktes med ens vara närmre....
Dessa blev det;

 Lilja; Black Beauty

 Magic star

 Night Flyer fick man med som bonus om man beställde för minst 250kr
det var jag ju tvungen att göra för visst var den läcker?!

Sweet Rosy
dubbelblommande
oh lala
Längtar redan tills de kommer i brevlådan
förhoppningsvis går det att gräva då!!!
Trevlig kväll
Kram Ullis




















7 kommentarer:

  1. Jag sitter också precis och tittar på allt fint de har. Kan dock inte bestämma mig lika fort som du. ;-) Visst var den fin, Black Beautyn?! Och en massa andra också... Alldeles för många...
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Fick också mailet från odla, svårt att hålla sig från att beställa :=)

    Har dessa Liljor sedan tidigare men tyvärr hinner inte 'Black Beauty' blomma i min zon.
    'Night Flyer' är helt underbar, blommar med flera klockor på varje stjälk.

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Jag fick också det där och blev så sugen att köpa ....får se hur jag gör. Nu blev jag ju ännu mer sugen när jag ser att du beställt.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Var nära att beställa jag med så jag klickade bort mailet fort fort.Får inte köpa mer nuKram

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig färg på Night Flyer! Blir väldigt köpsugen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj ja, de var fina allihop! Bara lovet passerat så vill vi ha det grävbart i backen:)

    SvaraRadera