torsdag 16 februari 2012

Bland blommor och blad...

...där trivs jag bra!
Några gröna fingrar har jag inte
fast jordiga och med sorgkanter under naglarna
det är jag det!
Just nu är jag SÅ sugen på blad och blommor
grenar och lövverk
jag har 
ABSTINENS
så därför blir det lite vår-sommarbilder idag
Häng med så kanske symtomen på vårlängtan stillas en smula...













Ja, det känns lite bättre faktiskt!
Tittade ni på Österlenska trädgårdar på tv igår?
Tyckte att det var ett supertrevligt program, 
vill mer än någonsin åka dit...
kanske det kan bli en tripp någon gång?
Nu ska jag koka lite kvällskaffe!
Ha en skön avslutning på dagen,
Må väl
Kram Ullis

3 kommentarer:

  1. Kollade på Österlenska trädgårdar, och jisses vad fint huset vid havet var, alltså det med poolen. Inte så mycket blommor, men fint ändå. Hihi, kul att du också längtar. Har duttit o kolalt på gamla bilder idag från i somras, och jag lääängtar efter den gröna gräsmattan:)//Helen

    SvaraRadera
  2. Har frossat i en katalog med plantor i kväll. Blir alldeles hagalen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina blombilder du visar.
    Jag längtat ännu mera nu.

    Jag tittade också på trädgårdsprogrammet och jag önskade att jag bodde där nere.

    Ha en riktigt bra dag
    Gunilla

    SvaraRadera