onsdag 15 februari 2012

Ny trädgårdstidning

 Gokväll alla rara!
Fick ett mail om en ny trädgårdstidning som är på gång...
spännande: 
Den heter Hus och Hem trädgård och kommer att finnas 
i butik från den 28 februari
Vill du få ett gratis nummer av tidningen så surfa in på deras Facebook sida och 
fyll i dina kontaktuppgifter via Facebook-länken på loggen. 
De hundra första som gör det får tidningen. 
Sök på Hus & Hem Trädgård på Facebook för att hitta till dem...

  I tidningen kommer det att finnas inspiration och instruktioner som hjälper dig att förverkliga din drömträdgård genom tydliga guider och experternas bästa tips. Tanken är att Hus & Hem Trädgård ska ge dig nytta, njutning och inspiration för livet i trädgården. 
Visst låter det lovande?
Ska bli spännande att se den tidningen tycker jag. 
Den kommer att komma ut i 5 nummer under 2012
så ta ny chansen att få dit eget rykande färska nummer
surfa till Faceboik och gilla!
Lycka till!

Idag blev jag glatt överraskad när jag klev ut från jobbet
jag menar, det var ju fortfarande ljust trots att klockan var drygt fem. 
Jag behövde ju inte slå på helljuset förens jag var nästan hemma
Underbart! Vi går verkligen mot ljusare tider!
Snart är det vår!!!
Nu får det bli en kvällskopp kaffe och en titt på vad som bjuds på tv....
Ha det gott!
Kram Ullis

5 kommentarer:

  1. Tack för tipset om trädgårdstidningen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande tidning, de kommer även tipsa om olika trädgårdsbloggar, under rubriken Vykort från webben.
    Intressant för oss som läser bloggar.
    Här i norr har vi nu -23 och sprakande norrsken.
    Men vad bryr jag mig om norrskenet, det är ju så kallt att jag hellre är inne. Jag längtar så efter varma vårvindar.
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Åh, tack för tips! Jag trot jag var nr 87 eller ngt att gilla, hoppas jag får en gratis, för jag köper redan alldeles för många tidningar.

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset! En trädgårdstidning till kan ju inte skada:) Jag har inget fejs så jag gick in via deras vanliga sida och där stod förstås inget om hur många som redan anmält intresse...men skulle jag nu inte få en gratis så finns den väl också snart i butik.
    Och nu är det ju så ljust på morgonen att man kan läsa en tidning utan att tända lampan:):):)

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset, tror dock jag va 2 nummer för sen:( Men den finns ju i affären sen så:)//Helen

    SvaraRadera