söndag 24 januari 2010

1 månad

Hej!
Wow, vilken bloggmånad detta varit. Som nybliven trädgårdsbloggare tror man ju inte det är sant. Över 1000 besökare har jag haft på min sida.... Tack alla som gjort ett besök! Å tack för de kommentarer som jag fått!
Har fått höra att det ej går att lämna kommentarer om man ej har tex ett googlekonto å eftersom jag ej har koll på hur man fixar detta, nybliven bloggare som jag är, så har jag lagt till en 'gästbok' där alla kan skriva ett litet meddelande eller hälsning. Det är så kul att få veta vilka ni är som kikar in till mig.....


Som jag tidigare skrivit älskar jag att göra buketter och blomsterarrangemang, så idag bjuder jag på några sådanna.
Ovan är det en brudbukett som jag fick förmånen att binda...
den innehåller rosor, gerbera, alstroemeria, brudslöja och lite grönt


Även detta är en brudbukett som ska vila mot brudens arm.
Kallor i läcker rosa nyans, ormhasselkvistar samt murgröna som slingrar. Allt hårt hoppbundet med matchande rosa sidenband.

En "trädgårdsbukett", de gula rosorna är 'golden celebration'.
Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar