måndag 12 augusti 2013

Äntligen


Hej! 
Äntligen är det uppehåll så jag passar på att jobba i trädgården. Ogräsrensning och beskärning står på programmet. Förhoppningsvis håller det uppe så jag kan klippa gräset oxå! Det växer så man nästan hör hur det knakar! 
Som ni ser håller det på att växa igen, knappt man ser huset från grinden! Fast vem vill ha öppna ytor och bar jord? Inte jag iallafall...

Regnvåta dagliljor, här Frans hals....

Lilium orientale 'white' , sååååå vacker och så den doftar!!
Påmindes jag precis om att jag måste lägga en beställning på lökar hos odla.nu 
De har ju mycket fint!!!
Annat som är vackert nu är alla hostor, 



I just love them!!! Vill ha många, vill ha fler!!!!
Nä, dax att tömma min bästa kompis...skottkärran!
Ha det gott alla rara, kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar