söndag 4 augusti 2013

Det tar form!

Hej raringar!
Fönstren blev klara i grevens tid igår, hann precis få dem på plats så kom det en rejäl åskskur. Nu tidigt i morse var jag uppe och putsade alla rutorna, måste ju göras innan solen stiger för högt. Och sedan har jag målat golvet en gång med svart lasyr... 

Tycker det blev läckert... Allt det vita och sen det mörka golvet som kontrast. Kanske att jag måste måla det en gång till men jag avvaktar tills det torkat så får jag se!
Nu bakar jag macarons för första gången. Ska ha kalas för yngsta sonen i eftermiddag och tänkte bjuda på dessa söta underverk...jaja, nu vet jag ju inte riktigt om jag får till dem så där fint som man köper dem på kondis... Men jag ska göra så gott jag kan!
Må väl alla rara och tack för titten!
Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar